Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθηνών στο τμήμα Εργοθεραπείας. Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά κέντρα με υπηρεσίες ειδικής αγωγής, σε ειδικό δημοτικό και νηπιαγωγείο , σε κατ’ οίκον θεραπείες με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, σύνδρομα, δεπυ κ.α.
Έχει εργαστεί ακόμη ως ασκούμενη εργοθεραπεύτρια στο τμήμα εργοθεραπείας στο Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης Αθηνών ( ΕΚΑ), στο Γενικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου Κρήτης , στο κέντρο ημέρας και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης, αποκατάστασης και επανένταξης ενηλίκων με ψυχικές διαταραχές “ Άνοδος” καθώς και στο Παράρτημα Παιδικού Αναπτυξιακού Κέντρου Αττικής – «Μιχαλήνειο» .
Διαθέτει εμπειρία σε αναπτυξιακές διαταραχές, διαταραχές αυτιστικού φάσματος,διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας, αναπτυξιακή διαταραχή συντονισμού, εγκεφαλική παράλυση και άλλες νευρομυικές διαταραχές.
Έχει εκπαιδευτεί σε πλήθος θεραπευτικών μεθόδων όπως στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση Ayres – SI (Επίπεδο Ι, ΙΙ & ΙΙΙ), στην Προσέγγιση CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance). Έχει παρακολουθήσει αρκέτα σεμιναρία και συνεδρία για την Δυσπραξία, τη Δυσγραφία, την Κλινική Συλλογιστική στην Εργοθεραπεία, την Στοχοθεσία στην Εργοθεραπεία, τον Αυτισμό, το Παιχνίδι, το Παιδικό ιχνογράφημα και λοιπά θέματα που εμπίπτουν στην εργοθεραπεία και στην ειδική αγωγή. Επιπροσθέτως, έχει πιστοποιηθεί για την εφαρμογή της δέσμη αξιολόγησης BOT-2.
Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές στο Aegean Omiros College στο Τμήμα Εργοθεραπείας. Έχει εργαστεί σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών, σε νηπειαγωγείο και σε κατ’ οίκον θεραπείες με παιδιά με Αναπτυξιακές Διαταραχές. Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση Ayres – SI (επίπεδο I & II). Επίσης, έχει παρακολουθήσει αρκετα συνέδρια και σεμινάρια για τον Αυτισμό, την Δυσπραξία, την Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ), την Εκπαίδευση στην τουαλέτα, την Εργοθεραπευτική έκθεση, την στοχοθεσία της Εργοθεραπείας.
Έχει ολοκληρώσει τις προπτυχικές σπουδές της στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στο Τμήμα Εργοθεραπείας. Έχει λάβει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών με ειδίκευση στη ” Νευροαποκατάσταση σε Νευρολογικά Νοσήματα και Νευρολογικά Συμπτώματα ” από το τμήμα Ιατρικής του πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Στα πλαίσια των μεταπτυχιακών σπουδών της εκπόνησε τη διπλωματική εργασία της με θέμα “Η Εικονική Πραγματικότητα ως μέσο αποκατάστασης στην Εγκεφαλική Παράλυση”. Ως ασκούμενη εργοθεραπεύτρια εχει εργαστεί στο Γενικό Νοσοκομείο Αττικής “ΚΑΤ”, στο Κέντρο Επαγγελματικής Προεργασίας και Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης του Αιγινήτειου Νοσοκομείου και τέλος στο Κέντρο Πρώιμης Παρέμβασης και Αποκατάστασης του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Αθηνών ” Παναγιώτη κακ Αγλαΐας Κυριακού”. Έχει εργαστεί ως εργοθεραπεύτρια σε Κέντρο Ειδικών Θεραπειών και Κέντρο Αποκατάστασης παιδιών. Παρέχοντας τις υπηρεσίες της σε παιδιά και Εφήβους με αναπτυξιακές και νευρομυικές διαταραχές. Έχει ολοκληρώσει με επιτυχία το βασικό σεμιναρίο “Ναρθηκες level 1. Θεωρία -Εργαστήριο ” με εισηγήτριες την Κυριακή Κεραμιώτου, OT, PhD και την Δέσποινα Έλενα OT, MSc. Επιπρόσθετα έχει παρακολουθήσει το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο ” Παιχνίδι και Εργοθεραπεία” με εισηγήτρια την Ελίντα Καλπογιάννη OT, PhD.
Είναι πτυχιούχος του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Στη συνέχεια πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην «Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση» στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Κατέχει πιστοποιημένη γνώση της γραφής Braille από την Εθνική Ομοσπονδία τυφλών Αθήνας. Έχει ολοκληρώσει με επιτυχία τον 1ο, 2ο και 3ο κύκλο της θεραπευτικής μεθόδου της Αισθητηριακής ολοκλήρωσης -Ayres: «Θεωρία της Αισθητηριακής ολοκλήρωσης- Νευρολογική βάση», «Κλινική συλλογιστική, Ανάλυση και Αξιολόγηση δυσλειτουργιών Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης» και «Παρέμβαση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης» αντίστοιχα. Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά και εποπτικά σεμινάρια σχετικά με τη Δυσγραφία, τον Αυτισμό, τη ΔΕΠ-Υ, τη Δυσπραξία, την Εγκεφαλική Παράλυση και το Παιδικό Ιχνογράφημα. Έχει συμμετάσχει σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus plus με θέμα: «Alternative ways of education- Εναλλακτικοί τρόποι εκπαίδευσης» στη Λετονία. Αρχικά, ως ασκούμενη εργοθεραπεύτρια εργάστηκε στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Αθηνών του Γενικού Νοσοκομείου «Παίδων – Παναγιώτη και Αγλαΐας Κυριακού», στο Πρότυπο Κέντρο Alzheimer «Καρέλλειο» και στο 9ο Ειδικό Δημοτικό σχολείο Αθηνών. Στη συνέχεια, εργάστηκε ως εργοθεραπεύτρια σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών, σε Κέντρο ατόμων με αναπηρία, σε Ειδικό Δημοτικό Σχολείο, σε Ειδικό νηπιαγωγείο τυφλών, Ειδικό Δημοτικό τυφλών, Ειδικό σχολείο Τυφλοκωφών και Ειδικό Γυμνάσιο.
Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης και στη συνέχεια πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας. Είναι κάτοχος πιστοποίησης γνώσης της ανάγνωσης και γραφής του συστήματος τυφλών Braille από την Περιφερειακή Ένωση Τυφλών Κρήτης. Έχει εργαστεί ως ειδική παιδαγωγός σε κέντρα Ειδικών Θεραπειών καθώς και σε κέντρα Ατόμων με Αναπηρία. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στην καθημερινή ενίσχυση μαθητών με και χωρίς ειδικές μαθησιακές ανάγκες καθώς και στην εξατομικευμένη υποστήριξη παιδιών και εφήβων.
Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και στη συνέχεια πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του ίδιου πανεπιστημίου. Έχει προσφέρει εθελοντική δράση στην Ειδική Θεραπευτική Μονάδα Αυτιστικών (Ε.Θ.Μ.Α), στον Σύνδεσμο Θεραπευτικής Ιππασίας Ελλάδος και στην ομάδα ARTOGETHER-Τέχνη Ατόμων Με και Χωρίς Αναπηρία. Εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός σε δημόσιες δομές (γενικά/ειδικά σχολεία, ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ) και σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών. Έχει πιστοποίηση στο εργαλείο αξιολόγησης διάγνωσης δυσκολιών μάθησης Αθηνά Τεστ καθώς και στο Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας (ΠΛΑΣΗ). Επίσης, έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια αναφορικά με την ειδική αγωγή, το παιχνίδι και τη θεραπεία μέσω της Τέχνης.
Πραγματοποίησε τις σπουδές της στο τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στη Σχολική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Έχει παρακολουθήσει ετήσια προγράμματα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή & Ψυχολογία και στη Λειτουργία Δομών Κοινωνικών Υπηρεσιών Στήριξης. Έχει άδεια άσκησης επαγγέλματος ψυχολόγου από το 2003.
Διαθέτει πολυετή εμπειρία στη διάγνωση, αξιολόγηση και υποστήριξη παιδιών και εφήβων. Από το 2006 έως σήμερα εργάζεται ως ψυχολόγος – Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό στη δημόσια εκπαίδευση, σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής, Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) και Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.).Επίσης, έχει εργαστεί σε δημόσιες δομές παροχής κοινωνικών υποστηρικτικών υπηρεσιών της τοπικής αυτοδιοίκησης, σε πρόγραμμα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών για την ένταξη παιδιών παλιννοστούντων & αλλοδαπών σε σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και ως υπεύθυνη ψυχοκοινωνικών παρεμβάσεων στη Ν.Ε.Λ.Ε. Νομού Ηρακλείου. Επιπλέον, υπήρξε εκπαιδεύτρια Σχολών Γονέων του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθηση
Έχει παρουσιάσει ποικίλες εισηγήσεις σε ημερίδες, πανελλήνια συνέδρια και επιμορφωτικά προγράμματα εκπαιδευτικών και έχει δημοσιεύσει ερευνητικό έργο σε επιστημονικό περιοδικό. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων, επιστημονικών συνεδρίων και ημερίδων που άπτονται του αντικειμένου της Ψυχολογίας από το 2000 έως σήμερα. Έχει πτυχίο Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας τετραετούς φοίτησης. Είναι μέλος της ‘Ενωσης Σχολικών Ψυχολόγων Ελλάδος και έχει διατελέσει μέλος της Δευτεροβάθμιας Επιτροπής Διεπιστημονικής Αξιολόγησης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κρήτης.