Λίγα λόγια για εμάς

Ποιοί είμαστε

Σταυρακάκη Δόξα

Εργοθεραπεύτρια,
Επιστημονικά Υπεύθυνη Σύνδεση

Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθηνών στο τμήμα Εργοθεραπείας. Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά κέντρα με υπηρεσίες ειδικής αγωγής, σε ειδικό δημοτικό και νηπιαγωγείο , σε κατ’ οίκον θεραπείες με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, σύνδρομα, δεπυ κ.α.

 

Έχει εργαστεί ακόμη ως ασκούμενη εργοθεραπεύτρια στο τμήμα εργοθεραπείας στο Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης Αθηνών ( ΕΚΑ), στο Γενικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου Κρήτης , στο κέντρο ημέρας και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης, αποκατάστασης και επανένταξης ενηλίκων με ψυχικές διαταραχές “ Άνοδος” καθώς και στο Παράρτημα Παιδικού Αναπτυξιακού Κέντρου Αττικής – «Μιχαλήνειο» .

 

Διαθέτει εμπειρία σε αναπτυξιακές διαταραχές, διαταραχές αυτιστικού φάσματος,διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας, αναπτυξιακή διαταραχή συντονισμού, εγκεφαλική παράλυση και άλλες νευρομυικές διαταραχές.

 

 

 

Έχει εκπαιδευτεί σε πλήθος θεραπευτικών μεθόδων όπως  στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση Ayres – SI (Επίπεδο Ι, ΙΙ & ΙΙΙ), στην Προσέγγιση CO-OP (Cognitive Orientation to daily Occupational Performance). Έχει παρακολουθήσει αρκέτα σεμιναρία και συνεδρία για την Δυσπραξία, τη Δυσγραφία, την Κλινική Συλλογιστική στην Εργοθεραπεία, την Στοχοθεσία στην Εργοθεραπεία, τον Αυτισμό, το Παιχνίδι, το Παιδικό ιχνογράφημα και λοιπά θέματα που εμπίπτουν στην εργοθεραπεία και στην ειδική αγωγή. Επιπροσθέτως, έχει πιστοποιηθεί για την εφαρμογή της δέσμη αξιολόγησης BOT-2.

Σεμινάρια
  • 1ος κύκλος Θεωρία της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης – Νευροβιολογική βάση, Μυλωνάδης Δημήτριος.
  • 2ος κύκλος Αξιολόγηση δυσλειτουργιών Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης – Ανώτερη κλινική συλλογιστική και ανάλυση, Μυλωνάδης Δημήτριος.
  • 3ος κύκλος Η κλινική παρέμβαση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, Μυλωνάδης Δημήτριος.
  • Σεμινάριο εκπαίδευσης στην προσέγγιση COO-OP ( Γνωσιακός Προσανατολισμός στην καθημερινή εκτέλεση έργου) με την Jolien van de Houten και την Rianne Jansens.
  • Σεμινάριο εκπαίδευσης στην δέσμη αξιολόγησης ΒΟΤ-2.
  • Σεμινάριο «Η τριλογία “Απομύζηση – Κατάποση – Αναπνοή” και οι Θεμελιώδεις Επιδράσεις της στην Ανάπτυξη, Μάθηση και Συμπεριφορά», Μητροπολιτικό Κολλέγιο Αθηνών.
  • Πρόγραμμα Υποστήριξης & Παρέμβασης στη ΔΕΠΥ – Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας», ΕΥΡΩΠΡΟΟΔΟΣ ΚΔΒΜ.
  • Sherborne Developmental Movement, Véronique Goethals .
  • Intensive Interaction, Ινστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης Λογοθεραπείας -Intensive Interaction Institute Dr Julie Calveley, Δρ Ιωάννης Βογινδρούκας.
  • Σεμινάριο: Διευκολύνοντας παιδί και οικογένεια προς ασφαλή και απολαυστικά γεύματα”.
  • Feeding Therapy: A Sensory-Motor Approach, Lori Overland.
  • Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα, CBD methods , Χάρις Καρνέζη
  • Σεμινάριο «Δυσγραφία – Από την αξιολόγηση στην παρέμβαση», Αλεξάνδρου Στράτος.
  • Σεμινάριο «Δυσπραξία – Αναπτυξιακή Διαταραχή Κινητικού Συντονισμού DCD», Άρθρωσις.
  • Σεμινάριο «Το παιδί με δυσκολίες στην Αισθητηριακή Επεξεργασία. Από το πρόβλημα στη λύση», Αλεξάνδρου Στράτος.
  • Το παιδί με διαταραχές στην αισθητηριακή επεξεργασία, Αλεξάνδρου Στράτος.

 

 

Σταυρακάκη Ιωάννα

Ειδική Παιδαγωγός

Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και στη συνέχεια πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του ίδιου πανεπιστημίου. Έχει προσφέρει εθελοντική δράση στην Ειδική Θεραπευτική Μονάδα Αυτιστικών (Ε.Θ.Μ.Α), στον Σύνδεσμο Θεραπευτικής Ιππασίας Ελλάδος και στην ομάδα ARTOGETHER-Τέχνη Ατόμων Με και Χωρίς Αναπηρία. Εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός σε δημόσιες δομές (γενικά/ειδικά σχολεία, ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ) και σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών. Έχει πιστοποίηση στο εργαλείο αξιολόγησης διάγνωσης δυσκολιών μάθησης Αθηνά Τεστ καθώς και στο Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας (ΠΛΑΣΗ). Επίσης, έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια αναφορικά με την ειδική αγωγή, το παιχνίδι και τη θεραπεία μέσω της Τέχνης.

Συγκεκριμένα :

  • Εργαλεία Lego στην Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  • Το παιχνίδι ως θεραπευτικό & εκπαιδευτικό εργαλείο για παιδιά με ΔΑΦ
  • Bricks for Autism Lego®-based therapy, Βρετανικό Οργανισμό Bricks for Autism UK
  • Γνωσιακό Συμπεριφοριστικό Δράμα, Κέντρο Γνωσιακού Συμπεριφοριστικού Δράματος , Χάρης Καρνέζη
  • Χρήση οπτικών μέσων παρέμβασης: Κοινωνικές ιστορίες – Οπτικοποιημένη συζήτηση

 Μανουσάκη Ελένη 

Απόφοιτη τμήματος Εργοθεραπείας του Aegean Omiros College

 

Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές στο Aegean Omiros College στο Τμήμα Εργοθεραπείας. Έχει εργαστεί σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών, σε νηπειαγωγείο και σε κατ’ οίκον θεραπείες με παιδιά με Αναπτυξιακές Διαταραχές.

 

Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση AyresSI (επίπεδο I & II). Επίσης, έχει παρακολουθήσει αρκετα συνέδρια και σεμινάρια για τον Αυτισμό, την Δυσπραξία, την Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ), την Εκπαίδευση στην τουαλέτα, την Εργοθεραπευτική έκθεση, την στοχοθεσία της Εργοθεραπείας.

Βασιλάκη Τερψιθέα

Ψυχολόγος

 

Πραγματοποίησε τις σπουδές της στο τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στη Σχολική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Έχει παρακολουθήσει ετήσια προγράμματα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή & Ψυχολογία και στη Λειτουργία Δομών Κοινωνικών Υπηρεσιών Στήριξης. Έχει άδεια άσκησης επαγγέλματος ψυχολόγου από το 2003.

 

 

Διαθέτει πολυετή εμπειρία στη διάγνωση, αξιολόγηση και υποστήριξη παιδιών και εφήβων. Από το 2006 έως σήμερα εργάζεται ως ψυχολόγος – Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό στη δημόσια εκπαίδευση, σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής, Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) και Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.). Επίσης, έχει εργαστεί σε δημόσιες δομές παροχής κοινωνικών υποστηρικτικών υπηρεσιών της τοπικής αυτοδιοίκησης, σε πρόγραμμα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών για την ένταξη παιδιών παλιννοστούντων & αλλοδαπών σε σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και ως υπεύθυνη ψυχοκοινωνικών παρεμβάσεων στη Ν.Ε.Λ.Ε. Νομού Ηρακλείου. Επιπλέον, υπήρξε εκπαιδεύτρια Σχολών Γονέων του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης.

 

 

Έχει παρουσιάσει ποικίλες εισηγήσεις σε ημερίδες, πανελλήνια συνέδρια και επιμορφωτικά προγράμματα εκπαιδευτικών και έχει δημοσιεύσει ερευνητικό έργο σε επιστημονικό περιοδικό. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων, επιστημονικών συνεδρίων και ημερίδων που άπτονται του αντικειμένου της Ψυχολογίας από το 2000 έως σήμερα. Έχει πτυχίο Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας τετραετούς φοίτησης. Είναι μέλος της ‘Ενωσης Σχολικών Ψυχολόγων Ελλάδος και μέλος της Δευτεροβάθμιας Επιτροπής Διεπιστημονικής Αξιολόγησης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κρήτης.